CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 6, 2011

Durian

Semalam aku telah berjaya memuaskan nafsu aku untuk mkn durian..akhirnya tercapai... dah lah mkn sorg dlm bilik xbagi pun housemate..tamak kan??tp kan dorg xsuke sgt...aku adelah ajk2 monyet..hahahaha selamat dorg ckp xnak..baru lepas mkn...anyway Terima kaseh untuk durian yg sedap n aku idam2 kan..tp mcm nak lgi..hahahahahahaha Astragfir..syukran ya a'khie~

4 comments:

lieza

cedappppp yer... lambat betul durian depan umah nak berbuahhhh wakakkakakaka

MiSs NuruL

wah!!syoknyeee ade durian di depan rumah..nk joinnnnn mase acara merewang (phm ke merewang?) hihihihi

lieza

merewang??? kalau kat pahang ni merewang adalah p jalan2 keliling kawasan? jb same ker? hahahaha

MiSs NuruL

xsame...merewang tu if ade mjlis kenduri kawen ke..nnti jiran2 dtg tlg2..rmai2 wat keje..merewang..so dlm konteks ayt org..merewang..kite mkn durian secara jamaah

Post a Comment