CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 19, 2011

Rangers

hahahaha muke2 mude remaja...muke2 lepas SPM..hhahahahaha aku edit2 ni gune paint je time tu..photoshop xpandai lagi..well...aku sgt merindui kalian di saat n ketika ini sambil mendengar lagu friends forever ....


uwarrghhhhh!!!! inilah sahabat2 baik saya..kiteorg bff since 2002 kan???hihhi mase diploma...kehidupn di N9 n sampai ke degree 1 rumah..khidupn di shah alam..dah 24jam bersame selama lebih kurang 5tahun duduk bersame semua..indah kan???  korg dpt bygkn x betapa akrbnye kiteorg???maya n dyh dah selamat dah tukar status..tinggal wawa ngan aku je..marilah kite doakan yg baik2 utk kite kan..

ya ALLAH kau selamatkanlah sahabat2 ku ini dari sebarang musibah, 
hasad dengki, fitnah dan malapetaka,
KAU lindungilah kami ya ALLAH,
Semoga kami redha dgn ujianMU,
Semoga kami kuat menghadapi hari2 mendatang..
buat maya, dyh n wawa..maaf andai aku ade wat salah kt korg.. :)
 

0 comments:

Post a Comment