CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 20, 2011

Ujian = hujan renyai2

Ok..untuk weekend ni aku byk sgtt pk...hurmmmm mcm2 aku pk..n berbagai2 kenapa n kenapa keluar...aku rase aku dah terbeban dgn masalah yg aku hadapi ni n aku xtau cmne nk selesaikan..so aku teruskan je hidup aku tnpe pikir penyelesaian..aku tetap kene teruskan hidup..so teruskan jelah..kadang2 aku pk..ni semua ujian ALLAH untuk aku... bile org kelilingi aku cte masalah dorg..owh..my prob is just a piece of iceberg okay!!! xdelah mende sgt..bukan masalah pun aku rase..sekadar batuk2 kecil je..org lain tu masalah yg berat n lagi besar..mybe aku ni kurang bersyukur..hidup nk senang je..cube blajar susah sikit...huhuhu ALLAH baru uji sikit dah rase susah..huhuhuhu ALhamdullilah ALLAH masih sygkan aku.....sekrang aku mls pk psl aku..fokus ku untuk membahgiakan org sekeliling aku...aku??? Alhamdullilah.. xsemua org dpt apa yg ALLAH dah kurniakan utk aku..ALhamdullilah..Thank you ALLAH~ peace!


hmmm..pk..pk...hmmmm 


0 comments:

Post a Comment