CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 22, 2011

Tanjat Dadarl!!!

haiisshhh td aku tengah bosan2...sorang2..ujan2..astro xdpt signal so aku pun bbm lah ngn rkn bbm, then Cik Siti Kelembai memberi cdgan untuk update blog.. (sbb die tengah dating tau!!!)

Btol gak...Aku baru nk start meng'update' die da bbm aku lak..haisshh awak ni...(masih ber'bbm' lg ni)

 Jam 7.55 am :

hahaha saya lah tokey kueh raya itu~made in JB ok..mampu ko?? supply kat Kuantan ok..

Ok..mase duk menolak trolly yg bising yg satu UIA Kuantan leh dgr tu..sampai lah aku di depan office ku yg indah itu..errkkkkk!!!!!

Jam 7.58 am:
Errkkk ni bilik sape ek??tp ni Nama aku ni..kenapa sign board dah bertukar ek..tanjat dadarl!! (kata ganti nama dengan hunn) eeiii mane signboard yg lame ni??rindduuuu lah yg tuu...haishhhh!!!dah lah xde gamba arwah..erkkkk!!! (kenapa arwah ek)

 
    
inilah akibatnya nk tukar duit raya dah matahrai nk naik..beratur dah kat tangga dah ni..Soo..kami decide utk membatalkan niat utk menukar duit raya di bank ini (nama bank di rahsiakan) dan g ke bank lain...
Gamba di atas menunjukkan Jam 11.00am kot..


Jam 4.30pm:

yeayy!!! nk balik!!erkk ini adelah jln nak g McD teluk cempedak dgn misi nk beli gcb..motif gamba ni?? ade gadis ni pki jaket bulu2 kaler putih..sy pasti Cik Siti Kelembai  pasti terharu sy snapkan gamba ni di kaler kedua dua kenderaan sdg berjalan ya..hebat kan tgn sy mengawal semuanya??heeee *malu2

 Jam 5.50pm : 
yeahhhh!!!GCB la la la at last!! lame dah ngidam okay!!! siap dgn askem vanilla cup yg patotnye xde tp aku berkeras gak nk vanilla..hihihi cutomer always right..tp kan..lame giler wait kt dlm kete..ade arr 20min kot..rase nk blah je..tp buln pose kan..saba..saba...
Phew dgn muke girang nye balik ke rumah sambil mkn fries yg panas2 tu..uuUuuuuu bawak laju2 sebab xsabar nk sampi rumah cepat2..bukan ape nnti askem cair (hahahaha alasan!!!) so aku pun bw lah sambil lyn lagu2 kt radio...

Sampai2 je kat rumah..eerrkkkkk!!! ni rumah siapa ek???!!! haishhh tanjat dadarl lg!!! penatlah arini asyik tanjat2 je..selamat dpt gcb n askem vanilla yg nikmat tu...hihihi tau x ape???? 

Boyfriend letak hadiah dpn pintu????? pastu kotak tu bunyi2 rupenye hadiahkan hs samsung galaxy SII...errkkkk!! tidaklah.. (kan tu kisah silam) 

TIDAAKKKLAHHH....... 

Ade kete bmw X5 ke Audi Q7 kt depan rumah??errkkkk!!mau pengsan if ade yg nk belikan..kan penat nk byr tu..7 keturunan xhabis byr..hahahahahaha 

Oklah...sebenarnye ade...ttaaaaaaaaddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

SOFA!!! 
heyyy budak nakal!!kenapa kamu seperti kotak tisu..if di belah belakang die sikit pastu letak tisu comel ek..tisu bergrak...agak2 if nk pki tisu panggil je..Tiiggraaa!!!!!!!! (nnti die dtg terkedek-kedek dgn tisu kt belakang bdn die) hahahahahaha mak tiri yg jhat lah aku ni.....

Selamat Hari Raya dgn sofa raya!!!

 Haisssshh pjg gak kisah aku satu hari ni ek??? blom ape berlaku semasa keje ek..haishhh!! ok ok tu jelah yg penting asyik tanjat2 n dpt gcb itu..

Ucapan saya:
1. Terima kasih buat pemberitahu yg gcb masih available lg kt kuantan ni  (sbb ritu g kat Megamall die tulis N/A die cross kt gamba gcb tu)

2. Marahlah dekat bank2 kat Kuantan ni..xdpt sampul raya pun..tukar duit raya dah beribu -ribu ( Sabar yg Cik Liza jgn tertipu atau salah phm bukan sy byk sgt duit raya nk bg tapi tolong tukarkan org sekali) pastu skrg duit keras2 tp xde sampul..kang bg cmtu je org ckp menunjuk2 lak... so xde sampul cmne ni??hurmm simpan balik dlm bank kot..xde rezeki dorg dr saya tahun ni..errkkk!!! hihihihihi :p

3. Saya nk balik signage nama saya yg dulu!!!!! contractor tu watpe ek ngn signage lame sy..trade in ey???la la la  eeeiiiiiiiii

4. Selamat hari raya..jemputlah dtg rumah..rumah kami dah xmacam rumah bujang...dah lengkap brg2..yeay!!!leh kawin!!!! errkkk!!!ape kene mengena ek?? 

"Terima Kasih semua..Luv u!!!"

3 comments:

Unknown

walauwei....ade sofa baru...nape org lain yg ngidam, org lain yg dpt nie..hehehehehe

btw, i ade bnyk smpul raya...nnti i kirim kat frhanah soh hntr kat umah ibuk ehh...jgn risau...hihihihihi

Cik Hjh HidayaH

my dear:hahahahaha kann..sygnye not mine..housemate nye..rm499 je kot..oklah kot..but quality xtau lah..ok je so far..hehehehe

really??u ade??Sape design??u design ey???hehehehe yeahh!!!ni i kene merayu2 kt org tau nk sampul..wat malu je ek..anyway i misssssss u ssoooOo very muchhh sampi nk pengsan!!!!

eiyda

Selamat beraya... salah silap kira 0 - 0 eak.....

Balik kg, dah selamat.... so, selamat kembali bekerja nnt... jgn buat2 x hingat nak balik udah...

Jgn buat I tanjat plaks... Hihihi

Post a Comment