CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 15, 2011

14.05.2011

Buat siti kelembai terima kasih kerana telah membawa aku menjelajah nikmat dunia..selama ni aku balik jb ko bawak aku g angsana je (errrr ke aku yg nk ke sana ek)... aku sampai di bandar segiempat(cs)!!!!!! Terima kaseh!!! dah berubah!!! aku lupe da keadaan di sana!!jakun!!selamat makanan2x kegemaran aku masih ade!!! dpt mkan pretzel almond!!!dpt minum air roibo dgn cheese tart enot (siti kelembai phm) pastu penat sendiri mkn xbenti..tp penat kan nk beli brg xde.pusing pusing xjumpe yg di cari....

lastly kami decide ke jusco..lantas si hitam sepantas 'the flash' menuju ke jusco..lalu????????????? setelah puas mkn2 di cs kami bershopping di jusco!!! TIIDAAKKKKKKKKKKKK kan tengah2 bulan ni..kenapa nk shopping ek?kenapa siti kelembai membeli kasut, handbag!!eeiiiiii kenapa pelangi beli sling bag n kasut adidas..err adidas?? bole kopek tak label adidas tu..huhuhu kan nike kecik ati nnti..maf nike..tetap syg awk tp awk xde design yg best2..maaf nike..n aku beli sling bag ladies!!!OMG!!bak kata siti kelembai "OMG!! hazel beli MNG!!!"kahkahkahkah terima kaseh kelembai kerana mem'pelangi'kan cuti ku ini..

selepas itu aku bertemu rakan2 yg lain utk menonton fast&furious5!! beshhh!!kelakar!!rasenye asyik ketawa..tutup muke..aku yg over nk elak2..selamat duduk sebelah cleofara...xdelah segan sgt..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) si kelembai xjoi sbb nk jumpe boyfriend die..hurmmm bosan kan org ade bf ni..selamat still ade mase utk aku..if x, putus kawan!!hahahaha 
abis wyg almost 12am lah..kami g mkn..laparrrrr!!!! mkn kat depan hotel selesa tu..1st time g sane..cm takot nk mkn..rase patung2 tu semua ngk time mkn..tempat itu bernama carabau..huhhu sedap gak...pastu si dina nk mandi lak...g showerkan dina dulu..then baru pulang dlm pukul 2am..huhuhu ibu siap wait okay!!kenapa ank gadis yg sorg ni x pulang2 lagi..huhuhuhuhu mesti die sygkan ank die yg sorg ni kan.hehehe :) luv u too ibuk!!! muah! muah!

Ucapan: Terima kasih kwn2 :) sy hepiiiii!!!! lupe keje kat kuantan..sementara je gembira ini..huhu if kt kuantan semua kene sorg2.. ngk movie pun sensorang :(

5 comments:

Anonymous

cleofara tu sape??mcm mane ek orgnye...hahaha...

MiSs NuruL

keh keh keh... seorg gadis yg cun!!! mcm mix..yg bf die model british india n vincci nye product..heeeeeeeee :)

Anonymous

wow!!!very impressed!!!nk kena jage btl2 ni...kah kah kah

ItikLentik

iskisk......

Anonymous

hey..... mengapa dia ada kt sini????? tolonglah...

Post a Comment