CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 30, 2011

sayuuuu :(

Pagi ni xtahu kenapa rasa sayu sgt lepas ngk video ni..sgt2 sayu..amat sayu.. tp Alhamdullilah gembira untuk umat islam yang meninggal tu..die sgt amat bertuah..utk melihat Klik saya dan tiba2 saya rindukan suasana di Mekah..sedih and sayu sgt..sgt2..

Saya ada satu penyakit yang saya xboleh ngk azan kat tv yg melibatkan mekah ke madinah...percaya atau tidak ia akan meruntun hati saya..ade pernah tu ngis ok..eeiiiiiii sayu sgtt...bile agaknya saya dapat pergi lagi???? buat kawan2 yg teringin nak pergi..saya cadangkan pergi lah di usia muda..kite xtahu kite akan mati bile..ntah2 mlm ni..ntah2 esk..kenapa kite buat2 xkisah sedangkan kita tahu dah MATI itu PASTI...tp bile?? so sentiasalah bersedia... 

kelebihan pergi ke Mekah di usia muda..
1. Anda lebih paham apa yang anda buat..
2. Anda boleh bantu orang2 yang dah berusia.
3. If g dgn parents bole tlg jaga mereka....(sedih..sebak..dah ngissssssss pun :'( )hurmmm 
4. Insya...anda akan terase ingin pergi lagi and sebarkan pada rakan2 sebaya and mereka pun terjebak..hehehe
5. Anda akan belajar sesuatu di sana..anda akan amat bersyukur dpt menjejakkan kaki di sana..
6. nk taip tapi sgt sayu lah..nk ngis...

if ade kelapangan saya akn catatkan diari kehidupan saya di sana.Insya...

Kesimpulannya, anda xkan menyesal pergi di usia muda..antara anda istiqamah atau tidak lah sekembalinya dari sana..pape pun semoga kita semua dlm RahmatNYA .

"Ya ALLAH matikan kami dlm Islam.." Insya...

p/s: buat kawan2..saya nk minta maaf andai ada salah silap tercakap terngumpat atau gurauan saya yang buatkan kalian terase..sy minta maaf..if saya masih ada hutang apa-apa sila tuntut ya..who knows tomorrow could be my day~

4 comments:

eiyda

mudah2an Allah permudahkan akk n famili menjejakkan kaki ke sana... dambaan semua kan? syukur pd sape yg dah berjaya menjejakkan kaki ke sana...
moga2 tercapailah hajat akk yg satu ni... doa2kanlah ye...
*dgr cerita pon dah sayu... klu dah sampai sendiri nnt, x taulah mcmana agaknya...

MiSs NuruL

Insya.. K.ida..ada rezeki k.ida sekeluarga... :) mane tahu kot2 kite g dgn rombongan yang sama ke..Insya...eeeiiiiiiiiiiiii g lah k.ida..beshhhhhh sgttttt!!!!!

li

mudah mudahan...
beruntung ye kalau dapat pergi pada usia yang muda..

Anonymous

nak ikot jgak...

Post a Comment