CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 7, 2011

Alhamdullilah


Motif???? sentiasalah bersyukur dgn apa yang kita ada hari ini..Kwn2...berfikirlah sebenarnye kite ni byk xbersyukur....
"what u give u get back"

cth:

1. Gaji sikit....- Alhamdullilah at least ada keje dari yg xde keje tu...
2. Xde keje..Alhamdullilah ALLAH dah lengkapkan kalian dgn suami/isteri yg baik atau keluarga yg penyanyang.
3. Kite xpernah bersyukur yg kite ni cukup sifat kn??.dpt menghidu..dpt merasa mknan dpt merasa dgn tgn..bygkan org2 yg istimewa...tp yg istimewa pun..Alhamdullilah kerana kurang dosa utk melakukan perkara2 yg tak baik..

Whateva pun disini..kite perlu memberi feedback yg positif dlm hidup..ia akan m'reflek' balik diri kite..moral of the story..Saya saayannng anda, kalian, kamu,you, du, anta, anti dan awk....heeeeeeeee :) 

Marilah bersyukur dgn ucapan ALHAMDULLILAH :)

4 comments:

lieza

alhamdulillah dengan nikmat yang allah bagi..

tapi nature manusia.. tak pernah cukup dengan apa yang ada.. dah ada yang baik.. nak lebih baik.. kan kan kan?

MiSs NuruL

ALhamdullilah..tu lah..tp utk menjadi yg lebih baik itu bagus..mmg sifat manusia ni 'tamak'..sbb tu ganjaran BESAR pada yg bersyukur..Insya..sifat tu bole di latih...Ameeennn :)

edlina majid

Alhamdulillah i dikelilingi org2 yg best2 serta baik2 belaka..alhamdulillah dpt sorg suami yg sgt penyabar ats kerenah isteri nye ini..nghee..n alhamdulillah 2 of my galfren nie sgt2 laa memahami n sentiasa ada whenevr i need them..TQ Allah for this blessing...tryin' my best to be a bttr person each single day..insyAllah...

p/s:SYG KORG!!!!

MiSs NuruL

EM: Alhamdullilah...you are soO lucky gurl!! Luvu too!

Post a Comment