CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 2, 2011

Pilihan

hurrmmm..lately ni terfikir nak pilih yang mane..org ckp buat istiharaa..betol!!!if dah buat tapi xde rase ape2..mcmane????(byk sgt dosa ni penghalang utk dpt petunjuk..huuhuhu) istiharaa bukan melalui mimpi je..bole jugak melalui gerak hati..hurmmmm payah jugak ek ada pilihan ni..

errrr..bole x...xpayah pk..ngklah nnti dah dekat2 mane satu yg rase ok..yg tu lah..huhuhuuu

6 comments:

Anonymous

Sebenarnya ko pening x tahu nk pilih mana kan?? Aku rasa dari ko ambik Honda city tu baik ko ambk Jazz... Suwit sikit...

MiSs NuruL

errrr... tp kan aku xmampu nk tukar kete..tp jazz aku dah xmint..tu zmn sek.men aku mendambakan..ct salim da pki..sooo aku ingt if aku kaya nnti aku nk pki kete bmw ke...tp yg X5 ke..yg tinggi2...senang sikit nk langgar si hitam ko..hahahahaha

Anonymous

hey.........
si hitam tu byk berjasa tau...
dia lah yg membawa kita ke angsana tanpa merungut...
mana ade keta yg jimat mcm tu
isi minyak $20 cukup utk setahun perjalanan...

MiSs NuruL

err...sile betulkan Rm30 okay!!aku up lagi Rm10 kannn..buat2 lupe lah tuu

Anonymous

hehehe..
x prasan...
$10 tu aku ge wat bli top up aritu..
Diam2 isi $20 jer...

MiSs NuruL

eeeiii top up??helloo kwn!!ni zmn pki bil lah..student bole lah nk top up2x...huhuuuhu

Post a Comment