CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 8, 2011

Terbang lah bebas di angkasa



Hehehehe isu nye merajuk@kecik hati@terase@kecewa adekah bende yg same??kenapa perlu rase2 semua tu ek??biasa kite akn rase mcmni dgn siapa ek???heheheheheh anyway..ingtn utk diri sendiri..semua adalah pinjaman ALLAH..bukan HAK kite..HAK ALLAH..

Suami, boyfriend , ibu,ayah,adik beradik,kwn baik,kwn2- sOoo if kite set semuanye bukn hak kite pasti andai kite kehilangan org yg kite syg (x semestinya meninggal okay!!kdg2 dah berkahwin, sambung belajar, busy keje) tu kite akn REDHA dan TENANG sbb tu semua pinjaman dari ALLAH je.. 


Terima kasih ALLAH krn meminjamkan hamba mu dgn org2 sekeliling yg Indah, baik hati , sygkn hamba(perasaan...heee), bestt...saya sayang anda semua yg mengenali saya..Luv uols!



6 comments:

Anonymous

we luv u 2...........

MiSs NuruL

'we'??? hurmmmm merujuk kepada kamu dgn siapa ek???

Siti Nurulhidayah

ul,ko kecik ati ngn aku ke?huhu sory ye kalo aku ada wat ko terasa..I LOVE U!

MiSs NuruL

dyh:xlah syg..ko baeekkk sgt..xde nye wat aku terase...Luv u too forever n eva!!!

Anonymous

wawa:ko kecik ati ngn aku ey...aku gurau2 je dlm fb tu tau...sorry...

MiSs NuruL

wa:eeeiiii xlah syg..aku xpernah kecik atie ngn korg..xingt eh RULES rangerz- NO HEART FEELING!!!! Insya..setakat ni korg kawan terbaik aku dunia akhirat..Ameen

Post a Comment