CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 20, 2011

Maaf

Wahai saudari
bercakap bila perlu
bercakap bila tahu
bercakaplah seperti org bijak
jangan pura-pura tahu

kamu nampak jelek
bende 'simple' kini jadi rumit
kerana kata-kata kamu

aku..
akulah mangsa atas sikapmu
terima kasih 
diatas bebanan yang diberi
kamu insan yg disanjungi
kamu orang berjawatan
tapi aku
hanyalah kanak-kanak pada kamu
walaupun usiaku lebih muda
aku yakin
mindaku lebih bijak dari kamu

serangkap kata buat aku
buat kamu dan buat semua
"KERANA MULUT BADAN BINASA"
bercakaplah bila perlu dan diam itu adalah lebih baik

Maaf dari aku, 
~cahayapetunjukhambaALLAH~

4 comments:

Anonymous

ko marah dalam bahasa melayu??? jeles tau...

Cik Hjh HidayaH

hahahahahahahahahaha email and ckp je omputeh..sajak bhasa english sbb aku xamek literature...so nnti ayt aku xberbunga2x

Lieza

bijak bijak.. semoga amarahmu reda..
banyakkan sabar,,

Cik Hjh HidayaH

liza..tq :) ok dah..pas taip tu ok terus..hehehehe

Post a Comment